Χρήσιμα

Αναζήτηση

Η διατροφή των ποδοσφαιριστών εβδομαδιαίως πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
  • Φρούτα κυρίως κόκκινα μήλα και μπανάνες (κάθε μέρα 1 μήλο και 1 μπανάνα οπωσδήποτε). Ακόμη οι φράουλες, το αβοκάντο και τα βατόμουρα είναι εξαιρετικά ωφέλιμα.
  • Όσπρια (φασόλια, φακή, λουβί)
  • Χυμούς φρέσκους
  • Λαχανικά κυρίως μπρόκολο και καρότο
  • Σαλάτα
  • Ξηρούς καρπούς κυρίως καρύδια και αμύγδαλα
  • Άφθονο νερό (εξαιρετικά σημαντικό)
  • Κρέας μόνο 1-2 φορές τη βδομάδα
  • Ψάρι 1-2 φορές τη βδομάδα
  • Μέλι
  • Γιαούρτι (βάλτε μέσα στο γιαούρτι καρύδια και μέλι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ)
  • Ελαιόλαδο
  • Αυγά (το ασπράδι)
  • Όχι τηγανιτά, χάμπεργκερ, πίτσες, παγωτά, τσιπς, αναψυκτικά (καθόλου).
Οι διατροφικές απαιτήσεις κατά την εφηβεία είναι ιδιαίτερα αυξημένες γιατί από τη μια υπάρχει κάποια επιτάχυνση της ανάπτυξης και από την άλλη αύξηση της φυσικής δραστηριότητας των εφήβων.
Όσο καλύτερα από διατροφικής πλευράς σιτίζονται οι γονείς τόσο πιο «υγιεινά» τρέφεται το παιδί τους.
Ο αριθμός των γευμάτων πρέπει να είναι καθορισμένος και τα γεύματα να γίνονται πάντοτε την ίδια ώρα. Ταυτόχρονα, η χορήγηση κάθε μερίδας σε ξεχωριστό πιάτο είναι μάλλον πιο ελκυστική από το σερβίρισμα όλων των τροφών σε ένα πιάτο.
Ο τύπος της τροφής πρέπει να επιλέγεται. Καραμέλες, γλυκά, ροφήματα και τροφές πολύ γλυκές είναι εύκολο να υποκαταστήσουν τη φυσιολογική και υγιεινή διατροφή με φρούτα, λαχανικά, αυγά και πουλερικά.
Η ποικιλία στις τροφές θα ικανοποιήσει πληρέστερα την περιέργεια, τη γεύση και τις διατροφικές απαιτήσεις του παιδιού.
Η διατροφή του παιδιού δεν πρέπει να περιορίζεται σε μια ή δύο τροφές που αυτό προτιμάει.
Αν το παιδί δεν τρώει, ο λόγος πιθανόν να είναι η υπερβολική προσοχή που τους δείχνουν οι γονείς τους. Γνωρίζουν πως η άρνηση τους για φαγητό είναι ένας πολύ δραστικός τρόπος για να ξανακερδίσουν το ενδιαφέρον τους πάλι.
Το παιδί πρέπει να παίρνει το γεύματα του στο τραπέζι που τρώει η υπόλοιπη οικογένεια.

Νέα Ιστοσελίδα ακαδημίας ποδοσφαίρου